Tänk positivt Matilda, positivt

För en gångs skull lyckades jag och Gustav få en sovmorgon tillsammans, det var mys :)
Sen bar det av till Strängnäs med Sofian för min del och Gurra skulle på match :)
Och ja är verkligen sämst på att kolla busstider!

Inne i strängnäs lunchade vi med Malin på café trädgår'n, det var mys och super gott :D

Kvällen har ja inte gjort någonting, det suger!
Det är till och med min lediga helg! it's really sucks!
Gustav är fylletaxi för stunden och ja är helt ensam hemma hos honom, lite creapy, ja tycker inte ens om att vara ensam hemma hemma hos mig!

Imorn är det match.....

Ja vill ha ett party liv, som en dans på rosor!  (rosor utan massa taggar)
Men verkligheten ser visst inte ut så...


Men nu ska ja vara positiv, livet blir vad man gör det till!
Happy face on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0