Fortfarande obesegrade :D

Helgen var toppen :)
Fredag var med Hanna, Ida, Rasmus, Fred och Henke :)

Lördag sprang stafett, gick inge vidare bra :P kom på 22 plats ^^ haha, men vi gjorde det i alla fall (Y)
På kvällen, vid halv fem gick jag till djurgårdsporten för att hjälpa till på min tränare Pers 50 års kalas :)
Ja gjorde en riktig tabbe:
När vi skulle diska så tänkte ja att ja ska hälla lite diskmedel på besticken så de blir rena, det slutade med ett skumparty :P
Fick stå och ösa ur skum ur diskmaskinen, sen testade vi köra igen, allt skummade upp igen, fick tömma hela diskmaskinen, å det tog sin lilla tid :P Kom därifrån vid halv ett..
Då kom gustav hem till mig, det var mys :D

På söndag var först lagkort, sen var det match mot Södertälje FF :)
vann med 2 - 1, och ja slog bakhuvudet i backen, inte allt för skönt!
TOPPAR LISTAN :D

Idag åkte jag och Gustav in till fotbollen, Gurra skulle inte vara med, ingen mera kom, så det var ja och tränaren :P Så det blev ingen idag, men vi fick i alla fall ett plus i kanten för att vi va där ;P
Nu har jag suttit och pluggat lite faktiskt, känner mig duktig =D


Gustav är mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0