Måste börja sova lite mer tror jag... *-)

Idag höll ja på att åka med till Karinslund :P
Somnade som vanligt på bussen, men sen när vi kom till Strängnäs kände ja mig pigg :)
Men ja somnade igen :P
Vaknade som tur var upp när bussen stannade på campus, annars hade det blivit lite jobbigt :P
Höll till och med på att somna på bussen på väg hem från läggesta, och det tar typ 5-10 minuter :P


Skolan är fett skön just nu :D Slutar tidigare nästan varje dag (Y)






Det är de små mysiga stunderna som betyder
När man får krypa ner till dig i sängen, fastän man redan gått upp
Ligga ansikte mot ansikte och snudda din näsa
Känna din arm kring min kropp
Man vill inte gå upp igen
Men de är de små stunderna som betyder


Gustav Rickard Bergman, Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0